شش متری
نوشته شده توسط : زپو

 شش متری


دنیایی که در آن زندگی میکنیم دنیایی است که هرروز رو به توسعه است. دنیایی که رو به تغییرات گسترده است و حرفه هایی به وجودمی آیند که شاید دو سال پیش این حرفه از هر لحاظ در جامعه موردپذیرش نبود ولی در حال حاضر بسیار کلیدی هستند.

تفاوت نگرش هاست که مسیر زندگی ما را تعیین می کندو باعث پیروزی و موفقیت و شادمانی ما می شود.وقتی دیدگاه تغییر کرد، اثرات آن در زندگی هم تغییر می کند. از همین الان به مدت ۷۲ ساعت کلیه دیدگا ه هایتان را در مورد هر موضوعی که به آن فکر میکنید را بنویسید و پس ازآن بیندیشید که آیا این طرز نگاهها به پیشرفت شما کمکی هم میکند و یا خیر.

شش متری - پیام سلیمیان

مغز از ابتدای خلقت انسان شروع به دریافت اطلاعات می کند و پس از یک مدت این اطلاعات را تبدیل به یک سری عادت رفتاری میکند و این عادت ها هستند که روند زندگی ما را تعیین می کنند و نقش بسیار مهمی در کلیه تصمیم گیری های ما دارند.

موضوعی که در بیشتر خانواده ها و یا جمع های دوستانه می بینم این است که عادت کرده ایم به راحتی در مورد موضوع هایی که به هیچ عنوان مطالعه نکرده ایم و حتی تجربه کاری هم نداریم اظهار نظر کنیم و همچنین برخی مواقع سعی در دفاع از این اظهارات نیز بر می آییم.

فاصله بین ماندن در شرایط موجود تا موفقیت به اندازه همین بهانه هاست.باید ببینیم که تا چه حد به این بهانه ها اجازه ابراز قدرت می دهیم و به همان میزان موفق می شویم.


خرید و دانلود  شش متری






:: برچسب‌ها: شش ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: